W lutym nadal powtarzaliśmy arktyczne zwierzęta - Arctic Animals - do poznanych już w styczniu dołożyliśmy jeszcze:
W małych grupach graliśmy w grę What comes next?* - zadaniem każdej drużyny było odpowiednie dopasowanie i nazwanie zwierzęcia, które powinno wystąpić na końcu szeregu.
Poznaliśmy też kilka słówek związanych z tym świętem.
- Cupid
- Love
- Chocolates
- Heart
- Rose/Flower
W związku z tematem tygodniowym powtarzaliśmy również części ciała, zmysły i czasowniki.(t@blit.wa.amu.edu.pl)
Używaliśmy sformułowań tj. I can dance. I can smell. This is my nose. This is my hand.
Pod koniec miesiąca zaczęliśmy mówić o naszych uczuciach i emocjach. Poznaliśmy emocje i odczucia takie jak: happy, excited, tired and sleepy, sad, anngry and hungry.
Aby lepiej zapamiętać nasze słówka, pokazywaliśmy różne ruchy, które pojawiały się w rymowance:
When I'm angry I stamp my feet,
When I'm happy I dance to the beat.
When I'm sad I cry, cry, cry,
When I'm excited I jump to the sky.
When I'm sleepy, I sleep
When I'm scared I don't make a peep.
Bawiliśmy się również w kalambury, zapamiętywanie kolejności oraz śpiewaliśmy piosenkę If you're happy....
Oglądaliśmy również lubiane przez dzieci Mądroboty czyli Story Bots - Emotions.
See you soon!
Wykorzystywane materiały:
*https://fullofideas.pl/2017/01/gry-zabawy-i-pomysy-na-zajecia-o_30/
*http://tablit.wa.amu.edu.pl/bin5/mod-5_5/index.html#top
*https://pomyslyprzytablicy.pl/2017/01/10/valentines-day-is-coming/
* Bliżej Przedszkola, materiały na LUTY
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz